NEWSLETTER
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o Nowościach , Promocjach i Wyprzedażach !!! Nie będziesz otrzymywał żadnych innych wiadomości.
Najczęściej zadawane pytania

 

Czy muszę się rejestrować by dokonać zakupu ?

Nie trzeba się rejestrować by dokonać zakupu.

 

Co mogę zyskać rejestrując się w waszym sklepie ?

- Rabat 5% na zakup pierwszej gry w sklepie

- Automatycznie zostajesz zakwalifikowany do Programu Lojalnościowego " Elektroniczny Emblemat"

... Po zakupie 9 gier - 10 jest GRATIS !

 

- Możliwość śledzenia postępu zamówienia

- Możliwość dodawania artykułów do Przechowalni ( bezpośredni podgląd cen i dostępności towaru ) - na życzenie możesz zamawiać wybraną grę i jako pierwszy otrzymasz informację o pojawieniu się jej w sklepie

- Po zapisaniu się do Newsletter 'a , pierwszy otrzymasz informację o najnowszych produktach i Promocjach !

 

Szczegóły wszystkich korzyści i promocji dostępne są w dziale : REGULAMIN PROMOCJI

 

Jak dokonać zakupu w tym sklepie ?

1. Dodaj przedmiot do koszyka

- jeżeli chcesz kupić więcej niż jeden przedmiot  to naciśnij " Kontynuuj Zakupy " i dodaj kolejny artykuł.

2. Wybierz formę płatności i dostawy.

3. Zatwierdź swój wybór.

4. Wpisz adres do wysyłki ( w przypadku chęci otrzymania Faktury VAT , zaznacz i wypełnij odpowiednie rubryki w formularzu podając nazwę firmy i NIP )

5. Po poprawnym złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

 

Czy istnieje możliwość składania zamówień telefonicznie ?

Tak, możemy zrealizować zamówienie telefoniczne pod numerem telefonu 793 - 020 - 695

 

Jakie są warunki dostawy ?

Szczegółowe warunki dostawy wraz z procedurą odbioru przesyłki opisane są w dziale REKLAMACJE I ZWROTY

 

Czy wysyłacie za Pobraniem ?

Tak wysyłamy zamówiony towar za Pobraniem - płatne przy odbiorze. Przed dokonaniem zakupu prosimy o kontakt telefoniczny - jest to nie zbędne do zrealizowania zamówienia "za pobraniem"

 

Jakie są koszty dostawy zamówionego towaru ?

Koszty dostawy są wyszczególnione w dziale KOSZTY DOSTAWY

 

Czy zamówiony towar można odebrać w Sklepie ?

Tak, sposób odbioru towaru wybierany jest w trakcie składania zamówienia. Zamówiony towar można odebrać w sklepie stacjonarnym od Poniedziałku do Piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 , a w Soboty od 9:00 do 14:00

 

Czy przy wyborze płatności gotówką przy odbiorze mogę płacić kartą płatniczą ?

Przy odbiorze zamówienia w sklepie SHOCK GAMES nie ma możliwości zapłaty kartą płatniczą ale obok sklepu są dostępne wszystkie bankomaty.

 

Czy mam jakąś gwarancję na zakupiony towar ?

Tak, wszystkie artykuły w naszym sklepie są objęte gwarancją :

 

Artykuły NOWE - objęte są pełną gwarancją producenta

Artykuły UŻYWANE - objęte są pełną gwarancją rozruchową 

 

DOKŁADNE INFORMACJĘ NA TEMAT GWARANCJI MOŻNA ZNALEŹĆ W DZIALE : GWARANCJA

 

Czy w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów mogę skorzystać z wsparcia technicznego ?

W Przypadku Problemów z zakupionym produktem prosimy o Kontakt Telefoniczny 793-020-695 lub e-mail sklep@shockgames.pl

W naszym sklepie nie tylko się sprzedaje ale również służymy pomocą. Dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu postaramy się pomóc w rozwiązaniu każdego problemu. 

 

Czy moje dane są bezpieczne ?

Wyszliśmy na przeciw wymaganiom naszych klientów i zabezpieczyliśmy nasz sklep i nasze serwery najlepszym programem zabezpieczającym " SSL SECURED " zapewniając tym samym pełną gwarancję bezpieczeństwa podczas rejestracji i zakupów w naszym sklepie

 

Dokładne informację na temat szyfrowania SSL można znaleźć w dziale : BEZPIECZEŃSTWO

 

Czy istnieje możliwość zakupu produktu który nie jest prezentowany na stronach sklepu ?

Jeśli nie znalazłeś produktu na naszych stronach skontaktuj się z handlowcem tel. 793 - 020 - 695 w celu sprawdzenia dostępności szukanego produktu.

 

Na stronie widnieje ten sam produkt, ale w różnej cenie - czy to normalne ?

Tak, ponieważ cena produktu jest uzależniona od wielu czynników t.j. stan płyty, stan opakowania, czy też wersji językowej

 

Czy wymieniacie się lub skupujecie gry ?

Tak, w naszym sklepie prowadzimy WYMIANĘ i SKUP GIER.

 

W jakich godzinach mogę kontaktować się z obsługą sklepu internetowego ?

Kontakt z handlowcem jest dostępny telefonicznie 793 020 695 od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00 , a w soboty od 10:00 do 14:00. Dostępny jest również adres mailowy sklep@shockgames.pl pod który można kierować wszelkie pytania.

 

Znalazłem/am błąd na Stronie. Co Mam Zrobić ?

Skontaktuj się z naszym Działem telefonicznie 793-020-695 lub mailowo sklep@shockgames.pl

 

Jeżeli powyższe informacje nie rozwiały wszystkich wątpliwości prosimy pytania przesłać na adres sklep@shockgames.pl lub zadzwonić do działu sprzedaży (793-020-695). Postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl