Reklamacje i zwroty

Warunki reklamacji i zwrotów

 

  • Wysyłki nadajemy od poniedziałku do piątku
  • Procedura realizacji zamówienia zostaje uruchomiona niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia - w przypadku wybranej formy płatności „za pobraniem” lub po zaksięgowaniu wpłaty - w przypadku przedpłaty na konto firmy SHOCKGAMES.
  • Kupując więcej niż jeden produkt na naszym sklepie za przesyłkę zawsze płaci się tylko raz. Cena przesyłki jest uwarunkowana od ilości zakupionych produktów oraz łącznej wagi przedmiotów.
  • W przypadku nieodebrania paczki przez Zamawiającego i jej zwrot do nadawcy Zamawiający jest zobowiązany do pokrycia kosztów zwrotu do nadawcy oraz ponownej wysyłki.
  •  Zamawiający jest zobowiązany do odebrania przesyłki.
  •  Termin doręczenia przesyłki nie powinien przekroczyć liczby dni roboczych podanych przy wybranym przewoźniku. Sprzedający nie bierze odpowiedzialności za opóźnienie dostawy jednak w przypadku wystąpienia takiej sytuacji na życzenie Kupującego podejmie kroki w celu przyspieszenia dostawy towaru.
  • Kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru bez podania przyczyny. Towar musi być zwrócony w stanie nienaruszonym.
  • Przed odesłaniem towaru do sprzedającego, kupujący jest zobowiązany do przesłania w formie listu pisanego lub przesłania do sprzedającego wypełnionego i podpisanego skanu wniosku o odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
  • Przykładowy plik mogą Państwo pobrać z naszej strony klikając na poniższy link :       

 

  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie będą rozpatrywane tylko i wyłącznie na podstawie protokołu szkody firmy kurierskiej spisanego w obecności kuriera doręczającego przesyłkę. 
  •  Jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem, Kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy.
  • Reklamacja wraz z wypełnionym protokołem szkody firmy kurierskiej powinna być dostarczona Sprzedającemu niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 2 miesięcy od dnia zdarzenia pod rygorem utraty prawa do Reklamacji.
  •  Sprzedający ma 14 dni roboczych na rozpatrzenie reklamacji i 3 dni robocze na zwrot pieniędzy lub wymianę towaru jeśli uzna reklamację za zasadną.
  • Sprzedający nie odbiera paczek za pobraniem, w przypadku uznania reklamacji na żądanie Kupującego zwraca mu koszty dostarczenia towaru.
  • Przed zwrotem towaru prosimy o skontaktowanie się z obsługą sklepu. Zostanie nadany państwa sprawie numer, który prosimy umieścić na paczce. Zwroty nie uzgodnione z nami nie będą przez nas odbierane.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl