299,00 zł
Kup w przeciągu:
14
[21.06,22.06,]
a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj.
Zamówienie zostanie wysłane jutro
Zamówienie zostanie wysłane jutro
Gra Nintendo Switch Kingdoms of Amalur Re-Reckoning
Opis
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning jest remasterem trzecioosobowego RPG-a akcji z 2012 roku, przygotowanym przez studio Kaiko Games, znane z odświeżonych wersji gier z serii Darksiders. Akcja produkcji rozgrywa się w tytułowym świecie fantasy wykreowanym przez R.A. Salvatore’a.
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning jest remasterem RPG-a akcji w konwencji TPP, osadzonego w świecie fantasy wykreowanym przez pisarza R.A. Salvatore’a (twórcę mrocznego elfa Drizzta Do’Urdena, znanego fanom świata Forgotten Realms). Oryginał z 2012 roku został opracowany pod egidą koncernu Electronic Arts przez dwa nieistniejące już zespoły deweloperskie: 38 Studios i Big Huge Games. Wśród współtwórców znalazły się takie nazwiska, jak Ken Rolston (główny projektant, znany z The Elder Scrolls III: Morrowind i The Elder Scrolls V: Oblivion) czy Todd McFarlane (odpowiedzialny za warstwę artystyczną, kojarzony głównie jako twórca komiksowej postaci Spawn). Po przejęciu we wrześniu 2018 roku praw do marki przez firmę THQ Nordic przygotowanie odświeżonej wersji Kingdoms of Amalur: Reckoning zlecono niewielkiemu studiu Kaiko Games, które współpracowało przy portowaniu takich produkcji, jak Darksiders: Warmastered Edition, Darksiders II: Deathinitive Edition i Legend of Kay: Anniversary Edition.
Akcja gry rozgrywa się w krainie fantasy – Amalur, podzielonej na kilka regionów. Historia rozpoczyna się od śmierci głównej postaci, następnie wskrzeszonej za pomocą Studni Dusz. W Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning mamy do czynienia z klasyczną opowieścią „od zera do bohatera” oraz ratowaniem świata przed złem. Mimo możliwości podejmowania decyzji w dialogach, wzorowanych na serii Mass Effect, przedstawiona w grze opowieść ma głównie liniowy charakter.
Przygodę rozpoczynamy, tworząc bohatera w dość rozbudowanym kreatorze pozwalającym na wybór jednej z czterech dostępnych ras (Almain, Dokkalfar, Ljosalfar i Varani) i modyfikowanie poszczególnych części ciała. Na początku rozgrywki nie wybieramy klasy, ale wraz z postępami w rozgrywce można rozwijać postać w trzech drzewkach umiejętności odpowiadających klasycznym archetypom: wojownika, łotrzyka i maga. Wśród dostępnych zdolności, których jest w sumie ponad 60, są zarówno bojowe (walka wręcz, finezja i czarnoksięstwo), jak i rzemieślnicze oraz społeczne (np. alchemia, kowalstwo czy perswazja).
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning rzuca graczy w objęcia całkiem otwartego i dość obszernego świata, wypełnionego rozmaitymi historiami stworzonymi w głowie R.A. Salvatore’a. Gra, oprócz głównego wątku fabularnego, oferuje liczne zadania poboczne, w tym również dla rozsianych po różnych regionach Amalur gildii, wzorem cyklu The Elder Scrolls. Za wykonywanie misji otrzymujemy punkty doświadczenia oraz zyskujemy reputację u poszczególnych frakcji. Główny nacisk w Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning położono jednak na walkę, która jest dynamiczna i dość zręcznościowa, z obecnymi Quick Time Eventami, co sprawia, że grze często bliżej do gatunku hack’n’slasha/slashera niż rasowego RPG-a. O wygranej w starciach decydują zatem nie tylko umiejętności zdobywane wraz z rozwojem postaci, ale też sprawność gracza i odpowiednie posługiwanie się przedmiotami (np. bombami) czy czarami. Pod względem mechaniki rozgrywki remaster przyniósł również trochę uwspółcześniających grę usprawnień.
Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning jest grą przeznaczoną wyłącznie dla pojedynczego gracza. W jej skład wchodzą również wszystkie dodatki DLC, w tym dwa fabularne rozszerzenia: The Legend of Dead Kel i Teeth of Naros.
Jak przystało na remaster, Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning poprawia oprawę graficzną oryginału, której styl przywodzi nieco na myśl serię Fable, Divinity II: Ego Draconis i gry z uniwersum Forgotten Realms. Podniesiono rozdzielczość oraz jakość tekstur, a na konsolach ósmej generacji zapewniono wyższą płynność względem edycji na PlayStation 3 i Xboksa 360.
Dane techniczne
Gatunek | RPG |
Stan | używana |
Wersja językowa gry | angielska |
Okładka | niemiecka |
Nośnik | gra na kartridżu |
Zdjęcie | poglądowe |
Klasyfikacja PEGI | od 18 lat |